2016. február 23., kedd

Első díjam

Sziasztok!
Nagyon meglepette, amikor tegnap megkaptam életem első díját a Tündérszó írójától. Nagyon szépen köszönöm! 

Szabályok:
  1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad. 
  2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad. 
  3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról. 
  4. Írj 12 dolgot a saját blogodról. 
  5. Válaszolj a 12 kérdésre. 
  6. Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban. 
  7. Kommentelj annak a blogán egy fejezethez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jár a visszajelzés. ez lehet kritika, véleményezés, a lényeg, hogy építő jellegű legyen. 
  8. Cserélj linket. 
  9. Küldd tovább 12 5 embernek a díjat. 
  10. Tedd ki a "plecsnit" jól látható helyre úgy, hogy az én blogomra vezessen. 
12 dolog a Tündérszóról

1. Nagyon tetszik az alapsztori, bár nagyon nem szoktam ilyen stílusú blogokat olvasni.
2. Rövidek a részek, lehetnének szerintem hosszabbak.
3. Nagyon jól meg van fogalmazva, néhol éreztem azt, hogy egy kicsit szétszórtabb, bár ez nálam is előfordul tudom. :)
4. E/3-ban íródott, és ez nagyon jól megy a blog stílusához.
5. Kicsit szerintem lehetnének világosabbak a betűk.
6. Kicsit magamra ismertem néhol a történetben.. :)
7. A főszereplő kicsit esetlen, de érezni lehet benne, hogy majd valami különleges fog vele történni.
8. A sztori egy Viki nevű lányról szól, akit sokan Moon-nak hívnak.
9. A cím alapjából is ítélve a sztori egy misztikus, szerelmes történet.
10. A blognak van Facebook oldala.
11. Nagyon tetszik ez az egész lilás stílusa az oldalnak.
12. A történet nagy része az iskola körül játszódik.

12 dolog az én blogomról

1. A blogom szintén E/3-ban íródott.
2. A bevezető nem írja le a történeteket nagy vonalakban, hogy felkeltse az érdeklődést, hanem inkább tényleg valahogy elkezdi a sztorit. Így félek, nagyon senki nem tudja, hogy most mit is olvas, de remélem így is tetszik.
3. Igen jól van bevallom Harry Styles életem szerelme. Persze, hogy olyan dologról/személyről írok blogot, amit/akit szeretek. Ettől még nem teljes mértékben a One Directionről szól a történet, szóval nem szeretnék senkit emiatt elriasztani.
4. Szeretném befejezni ezt a történetet. (Sajnos eddig még semmit nem fejeztem be..)
5. A történet fő női szereplője egy árva lány, de ez remélem feltűnt :D
6. Vannak már terveim az egész történettel kapcsolatban, szóval nem csak írom bele a nagyvilágba egyik részről a másikra.
7. Nagyon szeretek befejezni egy részt úgy, hogy izgatottan és kíváncsian várjátok a következőt.
8. Komolyabb elképzeléseim is vannak a történettel, de ezt még nem mondhatom el.
9. Még ha az elején nem is, de a sztori vicces és érdekes lesz, nem ez a szenvedő és sablonsztori.
10. Próbálok minden héten legalább 2 vagy esetleg több részt is feltenni.
11. Ez egy fanfiction. :D
12. Elfogadok bármilyen építő kritikát, kommentet a bejegyzéseknél, mert jól esik ha kapok egy kis pozitív visszajelzést. :) 

Kérdések

1. Mióta blogolsz?
2014. óta, de nem folyamatosan.

2. Egy vagy több blogod van?
Ezen kívül még van egy, de nem fejeztem be és nem is lett túl jó :/

3. Mióta írsz? Gondoltál már arra, hogy egy kiadónak megmutasd a blogod?
Ezt a blogot február óta írom. Nem hinném, hogy ez a történet lenne olyan szinten, de örülnék, ha egyszer megjelenne egy írásom. :)

4.Miről szól a blogod nagyjából?
Egy árva lányról és Harry kapcsolatáról. Persze a lány keresni fog a szülei után, és szóba kerül a One Direction is, de ennél többet nem mondhatok. :) 

5.Mit tartasz előnyben mások blogjában? Mi az ami neked bejön egy blogon?
Szeretem, ha izgalmas. A fanfiction-t előnyben részesítem. :D

6. Ki a kedvenc karaktered, akit te alkottál?
Mivel még elég sok szereplő nem jött képbe, ezért így nehéz, de hát egyértelműen Harry karaktere a kedvencem, de ezt remélem nem is kell magyaráznom miért. :)

7. Mi ösztönzött az írásra? Miért írsz?
Beteg voltam és csak úgy unalmamban elkezdtem írni valamit. Megmutattam egy-két embernek és pozitív visszajelzéseket kaptam vissza, úgyhogy folytattam. Imádom ha az emberre érzéseket tudok gyakorolni az írásommal.

8. Van a családodban, környezetedben valaki, akinek megmutattad az írásod?
Anya. Anya az előző történetemet is figyelemmel követte és nagyon tetszett neki. Most is mindig noszogat, hogy írjam meg a következő részt. Szóval mellette nem lehet abbahagyni. :D Nagyon szeretem és örülök, hogy néha már veszekszik ezért velem. És persze a barátaimnak és megmutattam, mert nekik és kíváncsi voltam a véleményükre.

9. Mi a véleményed a fanfiction-ről?
Fanfiction-t írok. Fanfiction-t olvasok. :)

10. Melyik a kedvenc könyved?
Gyönyörű sorscsapás és társai. Mindenkinek ajánlom. Teljesen megtaláltam benne az én stílusomat.

11. Melyik az a blog, melyet valaha olvastál és egy-egy helyzetben, vagy csak úgy beugrik.
http://bri-iwantfly.blogspot.hu/ Imádtam. Leírhatatlan érzéseket tett velem. Nem tudok erre mit mondani, csak azt, hogy olvassátok el!!

12. Melyik volt az első blog, amit olvastál?
Sajnos erre már nem emlékszem. :/

Az én kérdéseim

1. Mikor kezdtél el írni?
2. Szoktál nézni sorozatokat, és ha igen akkor miket?
3. Mi a kedvenc könyved?
4. Hogyan kezdtél el írni?
5. Szoktál olvasni fanfiction-t?
6. Melyik a kedvenc blogod?
7. A közeledben tud arról valaki, hogy írsz? Ha igen, mi a véleményük róla?
8. Mi jellemző az írásodra?
9. Tervezed, hogy esetleg később kiadod egy művedet?
10. Van olyan, ami hatással van rád az írással kapcsolatban? (író, könyv, híres személy)
11. Kóla vagy kávé? Pizza vagy tészta? :D
12. Találkoztál már eddig a blogommal, vagy csak most először?

És akiknek küldöm a díjat:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése